Kombi ili auto prikolica?

Nekada je bilo jednostavno.  Svako je imao komšiju koji ima auto sa kukom i prikolicuUgradnja kuke na automobil i nabavka prikolice mogli su da se završe relativno jeftino, u domaćoj radinosti.  Taj komšija je obično živeo u kući, pa je imao i dvorište, a samim tim i dovoljno prostora da parkira prikolicu.  Prikolica se vozila sa trećom tablicom, koja je bila identična registraciji automobila koji je vuče, a taksa za tu tablicu uopšte nije bila skupa.  Dakle, svaka skuplja opcija od auto prikolice bila je besmislena i neopravdano skupa. 

Od tih vremena do danas, promenilo se dosta toga.  Ljudi više žive u stanovima, otuđeniji su jedni od drugih neko ranije, mnogo se sele zbog posla i samim tim su dalje od svojih prijatelja, pa je ispomoć sve teže pronaći.  Propisi su se takođe promenili.  Atestirana kuka košta oko 250 Eur sa ugradnjom, osnovni model industrijski proizvedene prikollice sa atestom je oko 600 Eur, a priključno vozilo se registruje zasebno.  Na sve to - gde da ga parkirate u stanu.  Konačno, ljudi koji žive u stanovima imaju manje stvari od ljudi koji žive u kućama, pa im je samim tim transport manje puta u toku godine i potreban.

Naravno, svačija priča se razlikuje, kao i motivacija da nešto poseduje ili ne, ali svakako razmislite pre nego što se odlučite za investiciju od cca 900 Eur i trošak registracije, osiguranja i održavanja prikolice svake godine.  Možda za isti novac možete narednih 20 godina, bez glavobolje da koristite usluge kombija u na lokalnom nivou i da vas ne boli glava zbog administracije i troškova.  U suštini vam je najbolje da dok razmišljate, prvom prilikom kada vam zatreba prevoz nečega, zatražite ponudu od kombi prevoznika.  Kada dobijete cenu, verujemo da ćete se lakše odlučiti za jednu ili drugu opciju!


© Prevoznik.Rs - cene i uslovi su podložni promenama bez prethodne najave